poniedziałek, 8 lutego 2016

Walentynki

                                                                               
07.02.2016                                                                                                                                        
                                                                                                                                                                                         




W Dniu Świętego Walentego 
masz życzenia z serca mego 
Od porządku znajomości 
w sercu moim zawsze gościsz 





W ten cichy Walentynkowy wieczór 
gdy gwiazdy świecą na niebie 
ja pełna tęsknoty 
piszę tę kartkę dla Ciebie 





Nic nie słychać dziś innego tylko 
Święto Walentego 
każdy już wysłał esem esika
A ja ciągle sprawdzam mój 
Boję się go wysłać Tobie 
Ciągle myślę co On powie 
Czy usunie czy wyśmieje 
Czy dla Niego ja istnieję
Może tak może nie
Chcę byś wiedział że ja bardzo 
Kocham Cię 



Dzień Świętego Walentego
To dzień dobra dla każdego 
W tym dniu wszyscy to wyznają
że chcą Kochać i Kochają



 Amor w moje serce celował 
i mnie dla Ciebie upolował 
Moja słodka dziewczyno 
czy będziesz ma Walentyną 
  


 Wyznam Tobie dziś w sekrecie 
Kocham Cię jak nikt na świecie 
Uściski przesyłam przez misia małego 
W dniu Świętego Walentego



Gdyby moje serce Twego nie kochało 
To by nic do Ciebie nie napisało 
Lecz moje serce tak Cię miłuje 
Że ręka pisze co ono dyktuje 



Dam ci serce me czerwone 
W nim gorąca miłość płynie 
Ty mi dasz serduszko Twoje 
Pokochamy się oboje 
Dlaczego Cię kocham najdroższy
Pomimo tylu Twych wad
Odpowiedź jest zwykła najprostsza  
Przy Tobie pięknieje świat





Chociaż chłopców znałam wielu 
Chociaż każdy śmieje się 
jednak każda twarz mi obca 
bo ja tylko 
Kocham cię 



Z poniedziałku na wtorek 
fajnie mi się śniło 
Że moje serduszko 
obok Ciebie było 
Gdy się obudziłam 
Boże mój kochany 
zamiast obok Ciebie 
leżę obok ściany 





Czegoś mi brak czegoś pięknego 
Dotyku warg uśmiechu Twego 
Twych miłych pieszczot 
słodkich jak miód
Twej obecności ciepła oddechu 
żartów uśmiechu 
Brak mi wszystkiego 
Więc po o żyć 
Chyba tylko dlatego 
By o Tobie śnić 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz