piątek, 12 lutego 2016

Dla Mamy



12.02.2016                       
                                 
                                            Jedyny tekst który napisałam dla Mamy
                                 to Podziękowanie dedykacja , która została przekazana 
                                    ponad 20 lat temu w Dniu Mojego Ślubu 


                                         Za Twe serce Kochane
                                           Za Twą miłość oddaną 
                                         Chcę ofiarować Ci Mamo 
                                           Ten wiersz nagrany 


                             Nie wiem jak mam to powiedzieć
                              To co czuję dziś naprawdę 
                             Jaka jestem Ci dziś wdzięczna 
                               Ile to jest dla mnie warte 
                             Za Twe łzy i za cierpienia
                               Za Twe nerwy rozszarpane 
                             Chciałam dać Ci ten bukiecik 
                               Jedną różę z tulipanem 
                              Róża to jest znak miłości 
                                Którą mam do Ciebie mamo 
                              A tulipan znak czułości tą od Ciebie odebraną 
                                Niech ten bukiet przypomina 
                              Ci twe dziecko ukochane 
                                Które dzisiaj czcią    najwyższą 
                              Chyli głowę przed swą Mamą 
















                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz