sobota, 6 lutego 2016

Rozstanie

 
13.02.2010








Goniłam Ciebie jednak gdzieś zginąłeś
Me serce razem ze sobą wiozłeś
Teraz ono należy do Ciebie
Może kiedyś będziesz ze mną   chodź w niebie 
Nie żądam wiele 
Możesz być chociaż mym przyjacielem
Ale bądź wspieraj mnie 
bo nikt nie kazał Ci mego serca wziąć
Ja wiem że Ty swoje innej dałeś 
Mnie nie pokochałeś bo nie umiałeś
Trudno - nie łatwo jest zakochać się 
a ja akurat to dobrze wiem 


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Na ścianie w ramce Twoje zdjęcie tuż obok łóżka 
Mokra poduszka od łez 
Na podwórku wyje pies 
Północ wybija ja zasnąć nie mogę 
Wciąż myślę o tym co było    
Czemu tak chora jest ta miłość
W piersiach dech zaparło czuję że nie długo pójdę na dno 
Oczy bolą od łez  za oknem nadal wyje pies 
To już rano widno jest
postanowiłam się pomodlić do Ciebie Panie Boże 
Proszę o miłość Tego którego kocham
Nie chce mi się wstać 
nie wstaję 
Poczekam aż przyjdziesz
Mogę doczekać tu nawet starości 
W imię naszej wspólnej miłości 


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Jeden szybko zapomina 
Innym znacznie trudniej jest 
Jeden życie znów układa
Inny  odebrać je sobie chce
Jeden żal swój chce wyrzucić
Inny kryje w sobie go 
Jeden wszystkich oszukuje 
Innego wszyscy oszukują wiąż 
Jeden kłamie mówiąc Kocham
Inny całkiem szczery jest 
Jeden całuje nie czując emocji 
Innego przechodzi gorący dreszcz
Jeden ucieka bez wyjaśnienia 
Inny przyznaje że zrobił źle
Jeden wciąż rani innych uczucia 
A inny ? Kochać po prostu chce 


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Jeśli kogoś kochasz daj mu wolność 
Jeśli wróci jest Twój 
Jeśli nie wróci - nigdy nie był Twój 


//////////////////////////////////////////////////////////////



Dlaczego to zrobiłeś ?
Dlaczego odeszłeś ode mnie  ?
tak bardzo Cię kochałam 
A Ty zakpiłeś ze mnie 
Może kiedyś zrozumiesz 
Co znaczy ból i łzy 
Może kiedyś przeżyjesz 
takie rozstanie też Ty


/////////////////////////////////////////////////////////////////////


Są dni których nie powinno być w roku 
Przez nie do poduszki łzy swoje tulę 
Lecz są dni takie 
Dzięki którym czuję się jak w niebie
To te dni spędzone blisko Ciebie 


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Ty jesteś jak róża 
Która me serce kaleczy 
Lecz pamiętaj :
Że zranione serce 
trudno jest wyleczyć 
Dlaczego Ona a nie ja 
Tak wiele szczęścia 
w życiu ma 
Dlaczego Ona a nie ja 
Drogę do serca Twego zna ? 


///////////////////////////////////////////////////////////////////////

Smutne jest me serce 
Boś Ty je porzucił
Ono Cię 
Kochało bardzo 
Teraz wiem że nie wrócisz 






06.02.2016                                                                            


Tracąc nadzieję serce mi pękło 
Ty nie rozumiesz tego
I chodź pękło i chodź niczyje
              To wciąż pyta ?
Jaki mnie teraz chirurg zeszyje     


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nie całuj gdy nie Kochasz 
Nie mów Kocham kiedy kłamiesz 
Gdy odejdziesz ten ktoś szlocha 
I nie wiesz jak mu serce łamiesz 


/////////////////////////////////////////////////////////////////////

Spacerujemy na krawędzi samotności 
Po jednej stronie ja 
po drugiej stronie Ty
Po między nami przepaść tak wielka 
Że spacerując razem 
Spacerujemy samotnie 


////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Często kochają nas ludzie 
Na których nam nie zależy 
A my kochamy tego 
Dla którego nie istniejemy 


////////////////////////////////////////////////////


Ostatni uśmiech ostatnie słowo 
Ogromny ból i cichy krzyk 
Chciałam Ci tylko powiedzieć 
Że tak jak ja 
Nie będzie Cię Kochał nikt 


/////////////////////////////////////////////////////////////////


Żegnaj na zawsze zapomnij co było 
Przepraszam za kłopot 
Dziękuję za fałszywą miłość 


//////////////////////////////////////////////////////////


Czyżbym Kochając Cię popełniła błąd ?
Teraz uciekam przed Tobą w ciemny kąt 
Lecz będę zawsze w sercu Cię miała 
I będę Cię mono kochała 


//////////////////////////////////////////////////////////

Nie zostawiaj mnie samego 
Proszę błagam nie rób tego 
Daj mi szanse na przeżycie 
Kiedy człowiek traci życie 
Nie załamuj mnie psychicznie 
Proszę cię wyglądasz ślicznie 
To zmartwienie jedno Twoje 
Ja się tak o Ciebie boje 
Bo Cię Kocham serce moje 







                                  

                                                             




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz