sobota, 6 lutego 2016

Dla syna



10.02.2010                                                                                                                   


Pieściłam kołysałam nie raz klapsa dałam 
Młodość poświęciłam dla Ciebie 
żebyś miał prawie jak w niebie 
Masz słabe strony - wiele nie rozumiesz 
Lecz Kocham ja Ciebie 
Jak tylko potrafię najlepiej 
Pomogę Ci synu 
Przejść przez życie 
Bez cierpień 
Bo Kocham Cię brzdącu 
Najmocniej na świecie 




Syna mam fajnego jedynego i niespotykanego 
Nieraz zrzędliwego i upierdliwego 
ale zawsze bardzo Kochanego




07.02.2016                                                                                                                         

Ostatnia prośba


Kiedy będę w wkrótce stara 
i zacznę się brudzi w trakcie jedzenia 
mniej proszę cierpliwość 
Pamiętaj wtedy o czasie jaki to ja spędziłam 
ucząc Cię poprawnie jeść 
Kiedy w rozmowach z Tobą 
będę powtarzać zawsze to samo 
wysłuchaj mnie ja wiem nie jest to łatwe 
lecz kiedy byłeś małym chłopcem 
musiałam ja też w kółko słuchać to samo 
Kiedy zabraknie sił by się myć 
nie obwiniaj mnie 
pamiętaj że kiedyś musiałam użyć wielu argumentów 
by zachęcić cię do wody 
Jeśli w trakcie rozmowy zapomnę wątek  tematu 
daj mi czas na przypomnienie a jeśli nie sprostam  
się nie irytuj bo nie ważne jest to co mówię 
Tylko to że chcę być z Tobą 
Kiedy nogi odmówią mi posłuszeństwa 
i nie dam rady iść z Tobą 
nie traktuj mnie jak balast 
tylko podtrzymaj swoi mężnym ramieniem 
Tak jak to ja trzymałam Ciebie 
gdy robiłeś pierwsze kroczki 
Kiedy powiem że to już jest pora umrzeć 
nie denerwuj się bo kiedyś to zrozumiesz 
co chciałam przez to powiedzieć 
Bo w moim wieku to już się nie żyje 
lecz przeżywa albo wegetuje
Kiedy odkryjesz że popełniłam wiele błędów 
lecz zawsze chciałam dobrze 
robiąc wszystko abyś miał jak najlepiej 
Aby Twoja dorosła droga bez kolców oraz bezpieczna 
O wiele nie proszę 
o chwile rozmowy o trochę czasu , cierpliwości i wyrozumiałości 
bo tego będę potrzebować 
Przytul się do mnie bym mogła oprzeć głowę na Twym ramieniu 
Tak jak ja byłam Twoim wsparciem 
To teraz proszę pozwól zakończyć moje ostatnie dni 
w miłości oraz poczuciu bezpieczeństwa  
W zamian masz moją dozgonną miłość i uśmiech 
Więcej już nie mogę 
bo zaraz zgasnę 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz