sobota, 6 lutego 2016

Dla taty

 18.07.2010

      I znowu lato na wsi 
Skowronek przyleciał z pola 
Dom kwiatkami utkany 
Trawa taka zielona 

    Bujna zapach upaja 

Zielony dywan rośnie
Skowronek lata ze śpiewem 
Głośno i radośnie 

    Marzyłam Tato o ławce

Przed domem miała stanąć 
Ławka już dawno stoi 
Leczy ty nie spoczniesz na niej 




                                         
08.03.2010


  Głowa pełna wspomnień 
Serce pełne bólu  
Tęsknota swym płaszczem 
Szczelnie mnie otula 
Chodzę z głową w chmurach 
Śnię na jawie o Tobie Tato 
Ból tęsknota radość 
Przeplata się wszystko 
Pod ciężarem uczuć 
Zwieszam głowę nisko 
Gdzieś na końcu duszy 
Uczucia skłębione 
Spróbuj je zrozumieć 
Me serce strapione 
Moje wnętrze teraz jak znak zapytania
Zawiła zagadka 
Lecz bez rozwiązania 
Tato jest lekarstwem 
Tato ukojeniem 
Ten jedyny człowiek 
Zgasił by me strapienie 
List bez odpowiedzi i bez zakończenia 




                                         
06.03.2010

Czyż to nie ból serca 
Niemogącego nawet po latach wielu 
Zapomnieć o uczuciach wielu 
To tak jak ból mięśni  nazajutrz po biegu 
Taki sam a jednak tak inny 
Czyż to nie choroba duszy ?
Której nazwa brzmi Tęsknota 
To tak jak katar niby nic a jednak dokucza 
Kochałeś mnie i czułam że żyje 
A teraz po latach wiem że me serce i tak dla Ciebie bije 
Kochany Tato
Tęsknota jest większa mocniejsza ode mnie 
Nie mogę nic zrobić więc piszę list do Ciebie 
List na który nigdy nie dostanę odpowiedzi 



                                   
 13.02.2010                                              
                                                Kochany Tato - zacznę zwyczajnie 
                                           że z Tobą w domu zawsze było fajnie 
                                           w deszczu i w słotę w smutku w radości 
                                           wspierałeś mnie i uczyłeś życia w miłości 
                                           Dzisiaj za wszystko chcę Ci dziękować 
                                           skromny bukiecik kwiatów na mogile podarować 
  
     
11.02.2010

              Dla Taty

                                 Wybacz Tato że się lepiej nie poznaliśmy , ta chwila trwała tak krótko
             Dane nam było kilka lat  
        Ten czas przeleciał nam tak szybko , doznałam tyle ciepła 
chodź to była zaledwie chwilka ,  wprowadziłeś mnie w życie  tak jak najlepiej umiałeś 
Lecz resztę lat nam zabrano 
Niesprawiedliwa śmierć ukradła mi Cię 
Wiem i tak że jesteś ze mną i prowadzisz mnie , więc proszę czuwaj na de mną 
I chodź słów córciu kochana nie usłyszę , prowadź mnie dalej ja tego chcę 
Twoja zawsze kochająca Cię córa 



                                  

10.02.2010





                  Rany leczy czas tak mi mówili 
         Jednak jednej z nich nie uleczy nic 
            Byleś wszystkim czym córka może chcieć 
        Ciebie nie ma już a ja ciągle śnię 
               Tak nie wiele dziś pozostało mi 
          Pamięć tamtych lat ciągle w sercu tkwi 
               Ono głuche jest kiedy krzyczę nie 
          Ciebie nie ma już głośno krzyczeć chcę 

                                               
                                                        Tak dziś nie wiele zostało z tych lat 
                                                  Wyblakłe zdjęcie Twej miłości ślad 
                                                        Chodź od dawna nie oglądał ich nikt
                                                   Cenne są dla mnie jak skarb 

                                                        Nie pytaj mnie lecz w niebie gwiazd 
                                                    Dlaczego los nam nie dał szans
                                                        Czas zabrał nam marzenia 
                                                     Marzenia z najpiękniejszych lat 

             


                                                 
06.02.2016

                                    Córeczko - mówiłeś Tato 
                                          powiedź to do mnie jeszcze 
                                    Odezwij się bardzo proszę 
                                         skowronkiem , słowikiem, świerszczem 
             
                                    Córeczko  - powiedź tak do mnie 
                                        zawołaj z błękitu nieba 
                                     Przez pola łąki do Ciebie 
                                        Przybiegnę jeśli zawołasz 

                                                 


                                          Świat płacze w tęsknocie 
                                 płaczą drzewa , kwiaty urocze 
                              róże i goździki nad grobem płaczą 
                             że już go więcej nie zobaczą 

                                  Z nieba małymi kroplami deszczu 
                               płyną łzy lata , słońca , świerszczy 
                               i płyną po wilgotnej ziemi 
                               i płyną do kwiatów zieleni 

                                     Czerń króluje nad całym światem
                                w tym dniu błękitną poświatą 
                                on w chwale pod niebiosa leci 
                                a na ziemi płacz , wiatr , zamieci 

                                     On już szczęśliwy , daleko , wysoko 
                                 a świat w kolorze żałoby upływa szeroko 
                                 On już się cieszy , spogląda z góry 
                                  na swoją żonę , syna i córę  

                                      My chcemy byś o nas pamiętał 
                                   pamiętał o ziemi i jej pięknie 
                                   Odwiedzaj nas czasem we snach w marzeniach
                                    i bądź   zawsze w naszych wspomnieniach  

                                             


                                        Powracasz do mnie jak powraca zima 
                                         Powracasz do mnie chodź tu Ciebie nie ma 
                                        Powracasz bym mogła Ci podziękować 
                                         Dziękuje Ci za miłość za wszystko co mi dałeś 
                                        i jeszcze więcej dać chciałeś 
                                         Dziękuję że kochałeś za Twe oczy i ręce 
                                        Dziękuję ze zostałeś chociaż w moim sercu 
                                          a chciała bym więcej 
                                        Wspomnień nie wymaże nikt   tak dobrych i wspaniałych 
                                          nie wymaże nic
                                         Chodź bardzo tak boli ta wieczna tęsknota 
                                          Tato wspominać Cię będę 
                                        Po grób mój żywota 


                                                 
08.02.2016                                                                                                                                           
                                       
 


                                                  Pierwsza Miłość dziewczyny  
                                                   to Miłość do i od Ojca 
                                                  najczystsza i nieskazitelna 
                                                  Miłość Ojca to wielki skarb 
                                                  żaden Facet nie jest w stanie 
                                                  Ci jej dać   

                                                 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz