sobota, 6 lutego 2016

Miłość

10.02.2010                                                                                                                    










Gdy śpisz spokojnie i śnić zaczynasz
               Wiersz ten do Ciebie pisze dziewczyna
                Stoję przy oknie i widzę Ciebie
               W falach obłokach , gwiazdach na niebie
                 Stoję i myślę o dniach minionych
                O chwilach pięknych z Tobą spędzonych
                  Patrzę przez szybę na błękit nieba
                I widzę Ciebie
                  Zaczynam tęsknić










                       Gdy byliśmy blisko siebie
                      Popatrzyłam raz na  Ciebie
                      Zobaczyłam Twoją twarz
                      I że śliczne oczy masz
                      Pokochałam usta Twe
                      Chciałam aby były me
                      Gdy spojrzałam jeszcze raz
                      Chciałam patrzeć cały czas 
                       Chodź te chwile krótko trwały
                      Spodobałeś mi się cały
                      Wszystko w Tobie fajne jest
                      Każdy uśmiech każdy gest
                      Za ten wiersz nie gniewaj się
                      Ja po prostu Kocham Cię !!!





                         Wiersz dla Ciebie dzisiaj piszę
                          Bo Cię w głębi serca słyszę  
                          Jeśli nie chcesz to nie czytaj
                           Jeśli nie chcesz to nie czytaj
                           Bardzo mi się spodobałeś
                          Coś pięknego w sobie miałeś
                            Twoje oczy mi się śniły
                           Twoje usta uśmiech miły
                              Mają w sobie urok mocy
                             Że nie mogę spać po nocy 







Miłość to wielka księga
                   Słowo Kocham to jej treść
                      Pocałunek to przysięga
                   a więc powiem Lubię Cię 








Serce każe kochać a rozum odradza
                  Proszę powiedz mi czyja większa władza    
               Serca bo z nami się rodzi
a rozum dopiero po latach przychodzi

                








       Urocze są róże,
Kiedy rozkwitają,
Piękniejsze Twe usta,
Gdy się uśmiechają.

Uśmiech na twarzy,
Słońce na niebie
I miłość w sercu
- Wszystko dla Ciebie!
serce


 W górach płynie potok,
Z oczu płynie łza,
Nikt Cię tak nie kocha,
Jak Cię kocham ja


W radiu cicha muzyka,
Zegar powoli tyka,
Z oczu płyną mi łzy,
Bo w sercu tylko Ty!  

Wokoło wszyscy śpią,
Gwiazdy bledną na niebie,
Czuję się taka samotna,
Bo brakuje mi Ciebie.
Serce






Pomyślisz że zwariowałam a ja po prostu się zakochałam
                           I odtąd będę Kochała Cię szczerze
                     I nikt mi Ciebie już nie zabierze

 




Kocham Cię bardzo przez wszystkie dni w roku
Więc w Walentynki daj mi święty spokój
chodź tylko jeden dzień w całym roku


  
















   







06.02.2016                                                                                                                            


Pamiętam jak pierwszy raz 
zobaczyłam Ciebie 
Nie patrzyłam Ci w oczy 
bo wstydziłam się Ciebie 
Ty podszedłeś do mnie 
uśmiechnąłeś się leciutko 
W tedy me serce zadrżało cichutko 
Na pewnej stacji w pewnym mieście 
Znalazłam chyba swoją Miłość nareszcie 








Myślę  o Tobie kiedy wstaję 
Myślę o Tobie  kiedy robię kawę 
Myślę o Tobie kiedy z roztargnienia robię drugą 
Myślę o Tobie czy jedziesz pociągiem czy autobusem  
Myślę czy założyłeś szalik czy zrobiłeś zakupy
Myślę o Twoich dłoniach oczach uśmiechu
Myślę o Tobie całe litanie 
między przepisem na sernik a listą zakupów 
Między zapłaconymi rachunkami a nie umytymi szklankami  
Myślę o Tobie i przestać nie mogę







Kim Jesteś - jak byleś w nocy milczącym kochankiem  
drżącym i zakochanym 
Kim Jesteś - że przy Tobie czułam słodki zapach nocy 
gdzie miłość i grzech razem w jedno złączeni byli 
Kim Jesteś - że byleś w moje ramiona wtulony 
Jak we śnie zapach upojnej nocy 
Ty byleś wiec Kim Jesteś 
Czy tylko wytworem mych 
marzeń a może wyobraźni
Biegnę przez sen do Ciebie miłosnymi ścieżkami
bo chcę być z tobą i nie tylko we śnie 
Kim Jesteś - znowu przytulona chcę być w milczeniu 
Odpłynąć w bezpiecznym zapomnieniu
I budzić się rano 
czuć Cię przy sobie    
Nie tylko we śnie na jawie również 
Kim Jesteś - już chyba wiem 
Jesteś miłością 
na noc i na dzień 





07.02.2016                                                                                                                

 
To była chwila jedno spojrzenie 
Nie był to real lecz Twoje zdjęcie 
Moment rozterki chwila zwątpienia 
A potem długi czas zastanowienia 
Jak Ci powiedzieć 
co teraz czuję 
Że pokochałam faceta ze zdjęcia 
I nadszedł moment 
chwila spotkania
Więc prosto w oczy 
Ci powiedziałam 
Ty stałeś prosto jak osłupiały 
Nie odrzuciłeś , odwzajemniłeś
I teraz wiem że dzielące nas 
kilometrów setki 
Miłość najszczersza do zera skróci   
A czas spędzony razem 
Niebawem powróci 




09.06.2016 
Zbyt się krepuję , by Ci powiedzieć 
Jakie uczucie w mym sercu tkwi 
Jednakże pewną rzecz musisz wiedzieć 
Bez Ciebie szare są wszystkie dni 
Jeśli nie zwrócisz na mnie uwagi 
To moje życie nie zmieni się 
Może mi starczy kiedyś odwagi 
By Ci oznajmić że Kocham Cię 



















































1 komentarz: